Na vědomí se dává:

14.04.2019

že po velice dlouhém, těžkém a všemožném rozhodování, se Tom s Kamčou rozhodli vyrazit na 10 měsíců do Indie.

Tak a už je to tady a oficiálně. Poslední dvě nedělní bohoslužby byli pro nás ve znamení oznamování naší cesty, a tak jsme krátce představili plánovanou cestu našim mateřským sborům Církve bratrské v Olomouci a v Husinci.

Samotnému oznamování předcházely dlouhé přípravy. Ono dát dohromady celý nový web (na kterém teď zrovna čtete tento příspěvek) a vytvořit a nechat vyrobit vzpomínkové placky nebo letáčky není žádná legrace a člověk se kvůli tomu někdy pomalu ani nedostane do postele. (Tedy pokud na to máte pár večerů.) Ale je to na světě a jsme velice rádi, že vám můžeme takto sdílet novinky, které se odehrávají v našich přípravách. A také že vám můžeme nabídnout něco, co vám nás bude připomínat, až odjedeme, abyste nás mohli dále myslet na modlitbách.

Velice děkujeme Vám všem, kteří nás již jakýmkoliv způsobem podpořili.

Ještě s Vámi chceme sdílet jednu zajímavou příhodu, která se nám stala v Husinci. S Kamčou jsme ji pracovně nazvali "Setkání s andělem".

Po oznámeních v Husinci jsme stáli v kruhu lidí, sem tam prodali nějakou placku, odpovídali na otázky, povídali si s lidmi a najednou ke mně přistoupil naprosto neznámý muž. Usmál se na mě a podal mi ruku, přičemž mi tak nenápadně předal bankovku, na které bylo hodně nul. Pak řekl pár slov německy, pochytil jsem z toho "für ihre kleine service", nebo něco takového a v tu ránu se otočil a byl pryč. Já v šoku tak tak stihl dodat: "Danke shön". Tohle celé se stalo ve 4 vteřinách a to možná ještě přeháním...

Bylo to pro nás veliké překvapení a svědectví o tom, že Bůh působí nejen duchovně, ale prostě jedná skrze srdce ostatních lidí.

Tom

© 2019 TaK v Indii
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky